OM brand-ART 

Mission:

At bidrage med at skabe erkendelse, forankring og mening i en kompleks verden under konstant forandring..

 

Vision:

At skabe bevidsthed om DNA, værdier og den røde tråd gennem analog, visuel kommunikation i form af "et billede, der siger mere end tusinde ord".

Værdigrundlag:

Kreativitet

Forankring

Analog

OM Lise Thinggaard Larsen

- Lise Thinggaard Larsen, brand-ART

Jeg hjælper virksomheder med at finde DERES kompas, så de i den evigt foranderlige verden også har noget at pejle efter. For alle har noget DNA og nogle værdier at bygge på, og vi skal ikke genopfinde den dybe tallerken hele tiden. Vi skal derimod udvikle os samtidig med at vi holder fast i den røde tråd og er bevidste om vores rødder. Og mine kunder er super glade for at få synliggjort deres DNA og værdier i et kunstværk. Det hænger altid centralt i virksomheden, så de bruger det som et kompas at pejle efter  og snakke om i hverdagen.

Jeg har hele livet tegnet, skrevet dagbøger, taget billeder og lavet collager. Og heldigvis har jeg gemt det hele. For når jeg farer vild i mit eget moderne, globaliserede liv og skal gå nye veje, langer jeg ud efter alle mine tidligere produktioner, som jeg bruger som kompas til at navigere efter. Jeg kan med egne øjne læse og se, at alt det jeg gik og lavede for mange år siden, hænger sammen med det, jeg laver i dag, og det viser mig i hvilken retning jeg selv skal gå fremover.

For brand-ART er midlet visuel storytelling, når abstrakte begreber som mission, vision, værdier og nye strategier skal implementeres i hverdagen.

                                                - Lise Thinggaard Larsen, brand-ART

Sidst i 1800-tallet blev kongens salonvogn efter sigende opbevaret her, under hans besøg hos Silkeborgs grundlægger, Michael Drewsen.

Bygningen er fra 1871 og har igennem årene primært fungeret som remise og værksted for DSB.

KONGEremsen ligger i Asger Jorn´s hjemby Silkeborg, med Galerie Moderne og Campus Bindslevs Plads som kulturelle naboer.

           

 

                          Læs mere om KONGEremisen HER

I maj 2016 overtog ejeren af brand-ART, Lise Thinggaard Larsen lejemålet KONGEremisen fra DSB for at skabe et helstøbt fundament for sin voksende forretning.

Med stor respekt for det oprindelige blev den gamle remisebygning sat i stand og indrettet til brand-ART´ værksted samt et moderne arbejds- og kontorfællesskab i rustikke og autentiske rammer.

I dag sidder her en vifte af soloselvstændige, der alle har kommunikation som omdrejningspunkt, hvad enten det drejer sig om grafik, arkitektur, musik eller kunst. 

Og det er ikke tilfældigt, at brand-ART har værksted på denne fornemme adresse.

Her mødes fortid med nutid og fremtid. Helt i tråd med brand-ART virksomhedsportrætter, der netop samler og synliggør virksomheders  milepæle, DNA og den røde tråd.

I det øjeblik man træder ind ad døren i den historiske bygning, fornemmer man atmosfæren af kreativitet og storytelling.

Lise Thinggaard Larsen stiftede brand-ART i 2016 og har siden hjulpet virksomheder og organisationer med at synliggøre og forankre deres DNA, mission, vision , kerneværdier og strategi i "et billede, der siger mere end 1.000 ord".

Med sin mangeårige baggrund i erhvervslivet, samt sit virke indenfor billedkunst, visuel kommunikation og læring har hun skabt en unik kompetenceprofil som kunstner og proceskonsulent, med en kreativ og innovativ tilgang til virksomhedernes strategiarbejde og forretningsudvikling.

 

Mission, vision og værdier

Lise Thinggaard Larsen er uddannet indenfor billedkunst -og visuel kommunikation på Aarhus Universitet, og uddannet akademiøkonom indenfor salg -og marketing.

Desuden er hun læreruddannet fra Silkeborg Seminarium og har i mange år undervist og afholdt kurser i billedkunst med speciale i collage og pop-art.

Læs mere om Lise Thinggaard Larsen HER

 

Værksted

Se fotos fra brand-ARTs værksted her:

Står I også overfor store forandringer eller en skelsættende begivenhed? Sørg for rettidig omhu, og følg med HER:

"Alle kan se noget genkendeligt i billedet, som er et samlingspunkt og har stor intern værdi.

Det her er helt sit eget og meget prof."

Jacob Olsen, CEO

NRE

DSC_0688