Vi laver it-løsninger til mennesker. Derfor skal vi sørge for hele tiden at have samtaler kørende med hinanden og kunderne om, hvordan intranet og dokumenthåndtering skaber mest mulig værdi i hverdagen.

Vi valgte at samarbejde med brand-ART for at skabe nye tanker og idéer på tværs af afdelinger og fagligheder, og det gav rigtig gode resultater.

Vores fælles billede hænger nu i kantinen på hovedkontoret, og i printversioner på vores kontorer i København og Stockholm.

På den måde har vi et synligt afsæt for at tale om vores strategi i hverdagen.

- Lars Heegaard, dir. IntraNote

Samskabende workshop IntraNote/brand-ART, 120 x 200 cm

IntraNotes procesvideo:

brand-ARTs procesvideo

- Fantastisk kreativ proces med det fineste output. Fed proces både før og under.

- Med udgangspunkt i dagens tema, er blandingen af det sociale og kreative godt vinklet, og giver en god måde at arbejde med et lidt tørt emne, som vision, mission osv. tit kan være.

- Super måde med indlæring af vision og mission på en kreativ og anderledes måde. Super arrangement!

- Fedt med en helt anderledes vinkel på et kick-off.

God blanding af at sætte mission, vision og værdier i et praktisk perspektiv og få visualiseret IntraNotes værdigrundlag.

- Fint, at mødes på vores allesammens udebane. En anderledes og sjov måde at lære på!

- Det var en god mulighed for at være sammen med kolleger, som jeg ikke arbejder direkte med til dagligt.

- Relevant, gennemarbejdet, sjovt, hyggeligt!

- Medarbejdere IntraNote

brand-ART ApS

v/ Lise Thinggaard Larsen

  • LinkedIn Social Ikon
  • Facebook
  • Instagram
Tilmeld nyhedsbrev

Fire gange om året deler vi nyeste viden omkring

visuel kommunikation og kreative hr-løsninger.