Dantra

Dantra logo.png

Dantra jubilæumsportræt, 180 x 180 cm

Se tilblivelsen af kunstværket og få indblik i Dantra´s DNA i denne procesvideo.

Historien om Dantra er også historien om nogle stærke værdier. Uden de værdier var vi ikke blevet 100 år.

I kunstværket hører vi om familien og Dantras historie, men man kan også læse om de nuværende værdier, som ”Vi er altid foran” og at vi vægter efteruddannelse af vores medarbejdere.

Det er ikke kun familie og historie, men en kombination af det, der kendetegner Dantra både før og nu. Det hele er koblet meget fint sammen i billedet, som er spot on det, vi havde behov for.

 

Kunstværket henvender sig til både kunder og medarbejdere, som kommer i huset. De kan på få minutter få et ganske fint indtryk af Dantra og vil gerne bruge et par minutter på at nærstudere det. 

 

Vi har fået mange positive tilkendegivelser på kunstværket. Jeg kan mærke, det betyder noget for medarbejdernes tilknytning til Dantra. Når de går hen og peger ting ud i maleriet, skaber det både gode snakke og stolthed over at være en del af Dantra.

For os i familien betyder det meget, at alle tre generationer var nede og klippe-klistre i Lises værksted. Vi har alle været inde over og kan sige, at den der, den har vi lavet. På den måde har det en personlighed og stor værdi for os. Det er ikke bare et billede man bestiller og kommer og henter.

Kenneth Jensen, CEO Dantra

Som den der holdt projektet, og havde den koordinerende rolle mellem Lise og Kenneth gav det mig ro i maven, at jeg løbende fik billeder af processen.

Det tog mig lige ti minutter at se Lises procesbilleder igennem og så gav det mig en fornemmelse af, hvor vi var på vej hen, og at vi arbejdede i den rigtige retning.

Med vores input og Lises streger formåede vi sammen at komme derhen, hvor vi ville, og bevare det i billedet som vi havde aftalt fra starten af.

Rikke Glintborg, Executive Secretary Dantra

Vi oplevede Lises tilgang meget professionelt. I skitsearbejdet lyttede hun til hvad vi ville have og inddrog os i sine tanker, så det var meget positivt.

Førstehåndsindtrykket af skitsen var afgørende, og jeg kunne hurtigt se om det var ”go eller no go”. Jeg var overbevist lige fra starten.

 

Jeg synes, det var genialt at bruge et print af kunstværket som invitation og som takkekort til vores jubilæum. Nu bruger jeg det fx som baggrund i Power Point Præsentationer og som forside på vores budget- alle steder hvor Dantra’ DNA skal ses.

 

Når vi har nye gæster  i huset viser vi altid billederne, der hænger ned af gangen, som viser vores historie. Nu kan vi også vise kunstværket, hvor historien er summeret. Og jeg synes, det hænger så flot og dekorativt dernede.

 

Jeg har tit brugt appen i vores brochure, når der har været gæster på besøg. Så spiller en film når mobilen holdes over appen. Nu vil jeg helt sikker gøre det samme  hen over kunstværket- Jeg synes, at det er monstersejt.

Lone Kjær, CFO Dantra

"Alle kan se noget genkendeligt i billedet, som er et samlingspunkt og har stor intern værdi. Det her er helt sit eget og meget prof."

Jacob Olsen, CEO

NRE

brand-ART / KONGEremisen Drewsensvej 3 / DK-8600 Silkeborg / Tlf: +45 29 91 88 16 / Email: info@brand-art.dk / CVR 37894486

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn Social Ikon