Creative thinking

Design thinking, innovation og agilitet er begreber, som virksomheder skal forholde sig til i en verden med øget digitalisering og krav til forandring. Det er ikke tilstrækkeligt med nye systemer og software, hvis virksomheden skal udvikle sig i det lyntempo, der er blevet den nye normal. Derimod skal den enkelte medarbejder have både tryghed og kreativt mod til at turde kaste sig ud på dybt vand med risiko for at fejle. Den canadisk-amerikanske psykolog Albert Bandura agerer med begrebet "guided mastery". Det handler om, hvordan en person med fobi for slanger kan lære at omgåes slangen, ved trin-for-trin at blive skubbet ind i rummet til den. På samme måde arbejder brand-ART med "guided mastery", hvor vi tager medarbejderen i hånden og skubber til kreativiteten.

Vi booster virksomheders forandrings-kultur ved at udfordre medarbejderne verbalt, mentalt og kreativt. Vi integrerer sanserne og tager helt konkret arbejdshandskerne på, for i løbet af en kursusdag også at skabe et fysisk produkt, der efterfølgende bidrager til at fastholde den kreative proces. Det er nemlig afgørende vigtigt, at få et "sælfmade" bevis på, at "jeg ER kreativ". Vi er nemlig alle kreative, - det skal bare findes frem igen...

#designthinking, #agilitet, #innovation, #kreativitet, #forandringsledelse, #fejlkultur,

0 visninger0 kommentarer

"Alle kan se noget genkendeligt i billedet, som er et samlingspunkt og har stor intern værdi. Det her er helt sit eget og meget prof."

Jacob Olsen, CEO

NRE

brand-ART / KONGEremisen Drewsensvej 3 / DK-8600 Silkeborg / Tlf: +45 29 91 88 16 / Email: info@brand-art.dk / CVR 37894486

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn Social Ikon