Innovativ kommunikation

Der er et hav af muligheder for at kommunikere virksomhedens budskab ud til sine interessenter, herunder:

- Traditionel reklame

- Katalog

- Nyhedsbrev

- Via de sociale medier

- Profil film

- osv...

- osv...

I denne række af traditionelle markedsføringskanaler, kan man føje ART-branding til listen. En innovativ og kreativ måde, hvorpå man kan skabe opmærksomhed og interesse.

brand-ART´s kunstværker tager ligesom de gamle grækere afsæt i de tre appelformer: Logos, pathos og ethos.

Logos formidler det faktuelle og giver et præcist billede af, hvad virksomheden beskæftiger sig med og hvor den vil hen. Med andre ord taler kunstværket her til hjernen.

Pathos taler derimod til hjertet, og kredser om virksomhedens milepæle, nøglepersoner og nostaltiske begivenheder, der rører ved beskuerens følelser. Der sættes konkrete ansigter på, således at beskueren med egne øjne kan se de mennesker, der står bag.

Og ethos handler om den overordnede troværdighed, som signaleres ved at fortælle om virksomhedens værdier, store erfaring og ekspertise.

Så selvom brand-ART´s virksomhedsportrætter rækker helt tilbage til de gamle grækere, rækker kommunikationsformen også helt ind i innovationens tidsalder, som er mere aktuel end nogensinde før.

#kommunikation #innovation #appelformer #kunst


0 visninger0 kommentarer

"Alle kan se noget genkendeligt i billedet, som er et samlingspunkt og har stor intern værdi. Det her er helt sit eget og meget prof."

Jacob Olsen, CEO

NRE

brand-ART / KONGEremisen Drewsensvej 3 / DK-8600 Silkeborg / Tlf: +45 29 91 88 16 / Email: info@brand-art.dk / CVR 37894486

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn Social Ikon