dji_20200915_103709_968.jpg

Processen

Gennem et mix af farver, fotos, grafik og collage, skræddersyr jeg, hos brand-ART, et kunstværk målrettet din virksomhed, organisation, familie eller hvem I end ønsker at kommunikere med. 

Hvorfor brand-art?

Et skræddersyet kunstværk 

Hos brand-ART skræddersyr jeg et kunstværk og målretter det virksomheden, organisationen, familien - eller hvem I end ønsker at kommunikere med.

 

Jeres DNA og kerneværdier serveres i en uformel form for kommunikation og spiller på nye tangenter, når I vil have vigtige budskaber ud internt eller eksternt i virksomheden.

Et billede siger som bekendt mere end tusinde ord, og skaber dialog, følelser, relationer, indsigt og øget bevidsthed om jeres mission og visioner.

skab et omdrejningspunkt for samtale

Jeg arbejder i et mix af farver, fotos, grafik og collage på lærred og kan i takt med at forretningen udvikler sig over tid tilføje nyt indhold til det dynamiske kunstværk.

Det originale kunstværk kan hænge centralt i jeres foyer eller kantine og være omdrejningspunkt for mange dybe tanker og samtaler blandt ledere, medarbejdere, samarbejdspartnere og kunder.

Har I flere filialer laver jeg gerne print af kunstværket og får det rammet ind. Men billedet kan også printes på alt lige fra kaffekopper til gulvtæpper, eller lydisolerende skillevægge.

En mulighed for samskabelse 

Måske er I en ung virksomhed og har ingen fotos eller udklip på print? Og måske er I en gammel virksomhed med mange gamle fotos og udklip fra årenes løb, som I med fordel kan samle i ét stort billede? Som professionel kunstner, tager jeg udgangspunkt i det I har, og tænker i farver, symboler, kompositioner og billedkunstneriske virkemidler.

Jeg kan efter ønske inddrage medarbejderne i en samskabende, kreativ proces og bidrage med at implementere jeres mission, vision, strategi, kultur og værdier på utraditionel vis. 

Se mere om SAMSKABENDE WORKSHOP HER

med DNA Kunst får i...

  • Formidling af DNA og ånd i virksomhedens eller hjemmets egne farver, fotos, grafik og collagematerialer​

  • Synliggørelse og forankring af kultur og kerneværdier​ - øget bevidsthed om "den røde tråd"

  • Hyldest til grundlægger/medarbejdere/familiemedlem fx i anledning af jubilæum, fødselsdag, generationsskifte, fusion eller nyt domicil​

  • Nytænkende blikfang på sociale medier, messer og markedsføringsmaterialer​

  • Spejlbillede og mulighed for refleksion over fortid, nutid og fremtid

  • Nytænkende dialogværktøj, der i hverdagen giver mulighed for smalltalk om mission, vision og strategi​

  • Et fysisk og analogt medie, der inviterer til samtale i hverdagen med  (nye) medarbejdere, samarbejdspartnere, og kunder

+

Jeg producerer en time-lapse-video af tilblivelsesprocessen - suppler den traditionelle markedsføring

I bidrager med :

  • Information om DNA, kultur, mission, vision, strategi og værdier

  • DNA collagematerialer

Process

1. Research& Design

3 - 6 uger

  • Indsigt gennem dialog med nøglepersoner   

  • Visuelle observationer i virksomheden eller hjemmet

  • Research på DNA, kultur, mission, vision og strategi og værdier - evt. gennem SAMSKABENDE WORKSHOP 

  • Vurdering af placering, størrelse, format, komposition og farver

  • Fastlæggelse af formål, budskab og indhold

  • Udvælgelse af collagematerialer

  • Indsigt i designmanual og den visuelle identitet

2. PRoduktion

​4 - 6 uger

  • Produktion af skitseforslag  

  • Præsentation af skitse med mulighed for tilrettelser      

  • Forbehandling af lærred, tryk, farver og collagematerialer ud fra endelig skitse

  • Opbygning af baggrund, mellemgrund og forgrund i farver, fotos, grafik og collage

  • Efterbehandling kunstværk med lak og fernis​​​

  • Evt. for-fernisering hos brand-ART med mulighed for smårettelser​

  • brand-ART leverer løbende fotos af skabelsesproces med mulighed for smårettelser.

3. LEvering

  • Professionel fotograf tager billede til evt. print af kunstværk

  • Kunstværk indrammes efter ønske

  • Produktion af time-lapse-video af hele skabelsesprocessen (4-6 uger)

  • Levering af kunstværk

  • Fernisering eller artist talk

Kunderne Siger...

Jacob Olesen

Jacob Olesen

"Det er et samlingspunkt og har stor intern værdi. Alle kan se noget genkendeliget i billedet, der er helt sit eget og meget prof." ​ Jacob Olsen, CEO NRE

Niels Laurits Thygesen

Niels Laurits Thygesen

"Det får en til at stoppe op og tænke over, hvor det hele begyndte. Det er en super gave, som jeg blev rigtig glad for". Niels Laurits Thygesen direktør Thygesen Textile Solutions ​

Ketty Avbæk Larsen

Ketty Avbæk Larsen

"Billedet afspejler skolens værdier, kultur og historie. Det siger meget mere end det skrevne ord." Ketty Larsen Uddannelseschef SOSU syd

Mads Faber

Mads Faber

"Billedet er en del af vores historiefortælling som en af de gamle golfklubber i Danmark. Det fortæller alt sammen en stolt historie". Mads Faber Golfmanager Silkeborg-Ry Golfklub

Per B. Christensen

Per B. Christensen

"At lægge min egen, min families og virksomhedens historie ind i et billede, det synes jeg, er fedt!" Per B Christensen CEO Per B Cars

Erik Isager

Erik Isager

"Billedet giver anledning til snak og genkendelsens glæde. Det signalerer i høj grad Silkeborg Idrætsforenings historie gennem 100 år". Erik Isager Hovedformand SIF

Jan Svendsen

Jan Svendsen

"Man kan spejle sig selv og forstå Riisfort på en helt anden måde end bare gennem produkter." Jan Svendsen CEO Riisfort

Ole Østergaard

Ole Østergaard

"Billedet er et vigtigt symbol på samskabelse og det kollektive geni, som er en bevægelse internt i Klean..." Ole Østergaard CEO Klean

Allan Gjerulff

Allan Gjerulff

"Folk stopper op og spørger ind til tingene. På den måde er det en fin måde at få fortalt firmaets historie på - for man er vel lidt stolt af sin fortælling". Allan Gjerulff CEO Gjerulff

Lars Heegaard

Lars Heegaard

"Et synligt afsæt for at tale om vores strategi i hverdagen." Lars Heegaard CEO IntraNote

Kenneth Jensen

Kenneth Jensen

"Maleriet er spot on det, vi havde behov for. Lise var god til at afkode, det vi gerne ville, og hvad der er vores DNA. Det skaber gode snakke og stolthed over at være en del af Dantra" ​ Kennet Jensen CEO Dantra

Kontakt brand-ART

Virksomhedsejer?

Mangler I at få fortalt jeres historie?

Ta' kontakt så vi kan tage en snak om hvordan vi kan få din virksomheds historie, mission og vision visualiseret i et meningsfult kunstværk. 
Værksted

KONGEremisen

Drewsensvej 3

8600 Silkeborg

tlf: +45 29 91 88 16 

Email:  info@brand-art.dk

Hjælp

Ophavsret

Persondatapolitik

Generelle Handelsbetingelser

Foredragsregler Kunst

FAQ

Nysgerrig?

Tilmeld Nyhedsbrev

  • Instagram
  • Pinterest
  • Facebook
  • LinkedIn