Teambuilding - "Den store maledyst"

En brand-ART teambuildingdag giver mulighed for at udfordre medarbejdernes samarbejdsevner med alternative midler og indfaldsvinkler.

I får styrket fællesskab, kulturforståelse og kreativt mod igennem ”hands on-værksteder".

Udfordrer samarbejdsevner

Styrker fællesskab og kulturforståelse

Samskabende "hands-on" arbejde og kreativt mod

Øget forståelse og medejerskab af fagligt tema

Nye relationer og kollegialt boost

Teambuildingprogram (eksempel)

  1. Fælles introduktion

  2. Inddeling i teams og udlevering af tomt lærred og designmanual

  3. Værkstedsarbejde med "benspænd" undervejs

  4. Pause

  5. Fælles fernisering 

 

Aktiviteten udgør et halvdags-arrangement og kan indgå som en del af en større sammenhæng, som brand-ART arrangerer i samarbejde med andre event-aktører.

Hvert event tilpasses formål, ønsker og behov.

Det endelige ”kunstværk” består som udgangspunkt kun denne ene dag, og bevares som et farverigt og lærerigt indtryk i medarbejdernes hukommelse.

Et sådan "kunstværk" lavet på en teambuildingdag må ikke forveksles med et gennemarbejdet, strategisk kunstværk, som kan anvendes fremadrettet i virksomhedens kommunikation. Her henvises til brand-ARTs Masterpiece eller Serious ART

Fakta:

Lokation

I virksomheden eller andet egnet sted

Pladskrav

afhænger af deltagerantal

Varighed                           

ca. 3 timer

Deltagerantal                 

20-100 deltagere

Pris

Venligst kontakt brand-ART for tilbud

Giver virksomheden og medarbejderne

 

- mulighed for at udfordre samarbejdsevner med alternative midler og indfaldsvinkler

- den interne kommunikation et løft, hvilket letter samarbejdet i hverdagen

- øget fællesskabsfølelse og kulturforståelse, så alle medarbejdere bedre finder fælles fodslag

- gode grin og skaber nye relationer på tværs i organisationen, hvilket giver det gode kollegaskab et boost

- forståelse og medejerskab af et faglig tema

- nye kreative, samskabende "hands on" processer, der kan underbygge virksomhedens innovative arbejde og styrke kreativt mod

- mulighed for at tiltrække nye kunder/medarbejdere vha. utraditionelle billeder/video på de sociale medier

- et alternativ kick-off til et nyt projekt

- en utraditionel afslutning på en længere strategiproces

brand-ART ApS

v/ Lise Thinggaard Larsen

  • LinkedIn Social Ikon
  • Facebook
  • Instagram
Tilmeld nyhedsbrev

Fire gange om året deler vi nyeste viden omkring

visuel kommunikation og kreative hr-løsninger.