Teambuilding - "Den store maledyst"
En brand-ART teambuildingdag giver mulighed for at udfordre medarbejdernes samarbejdsevner med alternative midler og indfaldsvinkler.
I får styrket fællesskab, kulturforståelse og kreativt mod igennem ”hands on-værksteder".






Udfordrer samarbejdsevner
Styrker fællesskab og kulturforståelse
Samskabende "hands-on" arbejde og kreativt mod
Øget forståelse og medejerskab af fagligt tema
Nye relationer og kollegialt boost
Teambuildingprogram (eksempel)
-
Fælles introduktion
-
Inddeling i teams og udlevering af tomt lærred og designmanual
-
Værkstedsarbejde med "benspænd" undervejs
-
Pause
-
Fælles fernisering
Aktiviteten udgør et halvdags-arrangement og kan indgå som en del af en større sammenhæng, som brand-ART arrangerer i samarbejde med andre event-aktører.
Hvert event tilpasses formål, ønsker og behov.
Det endelige ”kunstværk” består som udgangspunkt kun denne ene dag, og bevares som et farverigt og lærerigt indtryk i medarbejdernes hukommelse.
Et sådan "kunstværk" lavet på en teambuildingdag må ikke forveksles med et gennemarbejdet, strategisk kunstværk, som kan anvendes fremadrettet i virksomhedens kommunikation. Her henvises til brand-ARTs Masterpiece eller Serious ART.
Fakta:
Lokation
I virksomheden eller andet egnet sted
Pladskrav
afhænger af deltagerantal
Varighed
ca. 3 timer
Deltagerantal
20-100 deltagere
Pris
Venligst kontakt brand-ART for tilbud
Giver virksomheden og medarbejderne
- mulighed for at udfordre samarbejdsevner med alternative midler og indfaldsvinkler
- den interne kommunikation et løft, hvilket letter samarbejdet i hverdagen
- øget fællesskabsfølelse og kulturforståelse, så alle medarbejdere bedre finder fælles fodslag
- gode grin og skaber nye relationer på tværs i organisationen, hvilket giver det gode kollegaskab et boost
- forståelse og medejerskab af et faglig tema
- nye kreative, samskabende "hands on" processer, der kan underbygge virksomhedens innovative arbejde og styrke kreativt mod
- mulighed for at tiltrække nye kunder/medarbejdere vha. utraditionelle billeder/video på de sociale medier
- et alternativ kick-off til et nyt projekt
- en utraditionel afslutning på en længere strategiproces